Thursday, December 16, 2021

Ebook Mudahnya Menjadi Owner Produk

 APA ISI KANDUNGAN EBOOK INI?



1 Kata Penulis Ebook 2 Susah Ke Nak Jadi Owner Produk Kosmetik? 3 Apa Yang Saya Perlu Tahu Sebelum Menjadi Owner Produk? 4 Statistik Berkaitan Produk 5 Kenapa Saya Perlu Menjual Dan Menjadi Ejen Produk Orang Lain? 6 Nak Jadi Owner Produk, Apa Yang Saya Perlu Tahu Dan Buat? 7 Mental Dan Fizikal Bagaimana Kena Bersedia? 8 Apa Yang Saya Kena Sediakan Sebagai Permulaan? 9 Apa Itu Produk Oem? 10 Kenapa Saya Perlu Memilih Produk Oem? 11 Bagaimana Saya Nak Tahu Kilang Oem Yang Bagus? 12 Apakah Jenis Produk Yang Boleh Saya Buat? 13 Apakah Produk Kosmetik Dan Kesihatan Yang Biasa Dibuat? 14 Produk Apa Yang Ada Permintaan? 15 Produk Semua Dah Ada Dan Kebanyakkan Sama, Macam Mana Saya Nak Jual? 16 Boleh Tak Saya Nak Buat Produk Homemade? 17 Perkara Atau Dokumentasi Apa Yang Saya Perlu Tahu? 18 Apa Notifikasi Yang Biasa Digunakan? 19 Apakah Langkah-Langkah Menghasilkan Produk? 20 Bagaimana Saya Nak Cari Idea Buat Design Produk? 21 Bagaimana Untuk Memilih Botol Dan Pembungkusan? 22 Bagaimana Tetapkan Harga Produk? 23 Apakah Startegi Menjadikan Produk Sentiasa Orang Beli? 24 Bagaimana Cara Pasarkan Produk? 25 Dimana Perlu Iklankan Produk? 26 Perlu Atau Tidak Saya Mempunyai Office Sebagai Permulaan? 27 Adakah Saya Memerlukan Staff Untuk Uruskan Perniagaan Produk Saya? 28 Ada Tak Sistem Yang Digunakan Untuk Permudahkan Perniagaan Produk? 29 Apa Soalan Yang Kerap Ditanya Pelanggan Dan Perlu Bersedia? 30 Ada Tak Sistem Kod Keselamatan Produk? 31 Kenapa Perlu Masuk Expo Antarabangsa? 32 Apa Web Info Berkaitan Produk Kosmetik Dan Kesihatan? 33 Jawab 3 Soalan Ini Dahulu Sebelum Anda Nak Buat Produk 34 Nasihat Dari Beberapa Owner Produk 35 Jika Saya Buat Kesalahan, Apa Tindakan Yang Saya Kena? 36 Kata Penggunaan Yang Dilarang 37 Perkara Yang Tidak Boleh Diiklankan 38 Badan Yang Mengawal Periklanan 39 Analisis Yang Dibuat Oleh Forensic Lab 40 Ringkasan Untuk Mula Buat Produk Oem Sendiri 41 Tak Boleh Ke Kalau Semua Kilang Buatkan? 42 Penutup


No comments:

Post a Comment